czwartek, 10 kwietnia 2008

Przerywnik nie koniecznie muzyczny....

Patrzę za okno i aż mnie ciarki przechodzą po plecach ==' Strasznie jest. Wiatr wieje, deszcz pada, wrony skrzeczą a nieszczęsne gołębie kulą się gdzieś na dachach... Zaiste piękną mamy wiosnę w tym roku...

Tym razem nie chciałabym pisać o żadnym konkretnym miejscu gdyż naprawdę nie mam ku temu dziś ani natchnienia ani tez nastroju. Robię wiec mały przerywnik, niekoniecznie muzyczny ^^ I kieruję Waszą uwagę na pewne zagadnienie. Wiecie co to jest Hanami?
Hanami to tradycyjne japońskie Święto podziwiania Kwiatów Wiśni. Bardzo niezwykłe i jak dla mnie romantyczne. w Japonii uważa sie kwitnienie sakury (kwiatów wiśni) za oznakę wiosny, nadchodzącej po długiej zimie. Dlatego też to Święto jest tak radosne i pełne uśmiechu. Całe rodziny, przyjaciele znajomi wszyscy spotykają sie na tradycyjnych piknikach by przy wesołych rozmowach i dobrym jedzeniu podziwiać cudowne kwiaty.
Fajnie mają co nie ^^

Jeśli mowa o kwiatach wiśni to tak sobie pomyślałam że można by w Polsce zrobić Święto Kwitnącej Jabłoni. Tylko się nie śmiejcie. Mi to drzewo naprawdę jakoś tak serdecznie kojarzy się z Polską i jej urokiem. Do tego ma przepiękne kwiaty i uważam że niczym nie ustępuje wisieńką^^





Wrzucam kilka zdjęć dla zachęty ^^ Oby tylko pogoda pozwoliła ^^


Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna